onsdag den 9. maj 2012

Glæde


I torsdags efter at have tilbragt hele dagen på RUC, tog jeg hjem til mine kære forældre. Vejret var rigtigt fantastisk, og efter en varm tur med toget i halvanden time var jeg på landet. Lidt efter min ankomst skulle jeg se mine søster spille fodbold, hvilket hun er virkelig god til, og de vandt selvfølgelig. Derefter spiste jeg varme hveder med familie og venner. Hveder havde min mor bagt, og derudover havde hun også bagt en lækker kanelkage. Faktisk ville jeg bare fortælle at jeg var hjemme fordi jeg skulle til konfirmation om fredagen, hvilket var en helt fantastisk dag. Jeg havde en fin blomstret kjole på fra Zara, som man lige kan skimte på billedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.