lørdag den 5. maj 2012

Last weekend



Her er lidt billeder af hvad min sidste weekend bestod af. Fredag var jeg til Guld-fest med mit uni hold, hvor jeg stod i baren og hyggede mig i godt selskab. Lørdag morgen var jeg dog på arbejde, hvorefter jeg tog en tiltrængt lur da jeg kom hjem. Lørdag aften lavede jeg lækker mad med min bedste Si, og til dessert spiste vi verdens bedste flødeboller fra Irma! Senere tog vi i biografen for at se The Hunger Games, som var ret god. Under filmen fik jeg dog også spist noget slik og drukket noget cola, selvom jeg dog ikke var sulten! Jeg nyder også denne weekend i fulde drag, håber I gør det samme :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.