mandag den 1. august 2011

RUC


Nu vi er inde på det der med, at starte på noget nyt. Så er jeg så heldig, at jeg skal starte på Humanistisk Basisstudium på Roskilde Universitet. Jeg var meget nervøs, da jeg lørdag åbende min postkasse. Heldigvis var brevet der, og endnu bedre med en glædelig nyhed. Jeg glæder mig til at starte d.22/8, ikke mindst fordi jeg glæder mig til at blive klogere, men også fordi der kommer til at ske en masse nye og spændende ting. Udover det, glæder jeg mig også til at møde nye mennesker. Dette år har da være godt, når jeg tænker tilbage. Men ærligt - så har det ikke været, som jeg havde håbet. Så i dag fik jeg sagt på mit arbejde, at fredag d.19 bliver min sidste arbejdsdag. Det var faktisk en utrolig dejlig følelse. Nu vil jeg også mene, at jeg har gjort mit for Post Danmark. Men mon ikke jeg kommer til at savne dem? 
Nu kommer der en dejlig duft af hjemmelavede burger i huset, som min søster er igang med at lave - skønt. I må have en god aften! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.