torsdag den 4. august 2011

Sommer




Her er lidt billeder fra sommeren. Jeg har haft og har stadig en skøn sommer, og nu er varmen jo kommet til Danmark - skønt. I starten af sommeren holdte jeg houswarming, hvorefter jeg tog i byen med nogle af pigerne. Derefter var der den skønne Roskilde festival, som er helt speciel. Min festival i år var virkelig god, det skete så mange anderledes ting, som kun kan ske sådan et sted. I midten af juli holdte jeg fest for min gamle gymnasieklasse, det var virkelig dejligt at se dem igen! Nu har jeg lige haft fødselsdag, hvilket aldrig er skidt, selvom man jo bliver ældre. Nu vil jeg snart tage til London med min skønne veninde P :) Håber i nyder sommeren. Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.