mandag den 1. august 2011

Det der med at prøve noget nyt..

Kender i det, når man skal prøve noget nyt? Jeg har hørt at det skulle være sundt, at skifte skilning i forhold til ens frisure. Så nu prøver jeg noget nyt, nemlig midterskilning! Billede viser det ikke så godt, både fordi jeg lige har været i bad, men og også fordi håret er sat op. Det ser lidt bedre ud med løst hår. Dog har det været lidt besværligt at få det til at sidde, da jeg ellers har haft sideskilning. Og som de kvikke nok kan se, er midterskilningen ikke helt i midten ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.