torsdag den 1. november 2012

Lang dag


Jeg er endelig kommet hjem efter en ufattelig lang dag, hvor jeg har brugt al min tid på transport og uni. Ikke nok med både bus og tog var overproppet med mennesker, så regnede det også da jeg stod af bussen. Dog er København jo stadig smuk, selvom det regner. 
Nu skal jeg have klaret en masse ting til i morgen, som også bliver en lang men spændende dag. Jeg skal ind og observere bylivet i Roskilde, til forlæsning i Performance Design og til middag/fest med min rusvejledergruppe. Jeg glæder mig til at tilbringe hele aftenen med de mest festlige mennesker jeg kender, og nu er det jo også J-dag. Skal I have en juleøl? 
Min lørdag skal jeg bruge i selskab med mine veninder fra gymnasiet, hvorefter vi skal Logefest. Så alt i alt håber jeg på en god weekend. 

Billedet er taget af min gode ven, da han prøvede en karrusel. Jeg synes det er så fint! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.