onsdag den 31. oktober 2012

Bryllup


I lørdags var jeg til min kusines bryllup, som var en virkelig smuk oplevelse. Hun blev gift ud til vandet i en blålig kjole, ikke det jeg lige forestiller mig til mit bryllup, men yndigt var det. Brylluppet var utraditionelt, hvilket faktisk ikke gjorde noget. Vi pustede sæbebobler i stedet for at kaste med ris. Derudover skal hun føde inden for den næste uges tid, hvilket også kan ses på fotoet. Jeg havde en rigtig god dag, og fik en masse lækker mad. Sidst jeg var til bryllup var da mine forældre blev gift i 1996, så det er en del år siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.