onsdag den 31. oktober 2012

En del måneder

Hej derude
Det er utrolig længe siden jeg har skrevet herinde, og der er sket så mange ting i mellemtiden. Jeg har flere gange fået opfordringer til at skrive, men samtidig har jeg det sådan, at jeg gerne skulle have noget på hjertet når jeg skriver. Det er jeg faktisk kommet frem til at jeg har. Så fra nu af kan I komme til at hører alt hvad jeg føler og mener.
Lad os starte siden sidst jeg lavede et indlæg - I kan allerede godt mærke nu, at det bliver et langt indlæg. I starten af min sommerferie var jeg på Roskilde festival, hvilket var virkelig skønt på sådan en underlig måde. Men så er det jo bare som det plejer med Roskilde. Derefter tog jeg til Budapest med min familie, hvilket var rigtig hyggeligt. Så kom vi hen i slutningen af juli og det blev min fødselsdag. Ja, hele 22 år. Puha. Men dagen var fantastisk. 
August måned kom, og jeg skulle tilbringe et måned af min sommerferie på at planlægge og være rusvejleder. Det er det hårdeste og mest fantastiske jeg nogensinde har prøvet. Dagen efter jeg sluttede min titel som rusvejleder startede mit eget studie, og siden har jeg stresset rundt. Eller i realiteten har jeg ikke lavet det store - det føler jeg i hvert fald. Jeg prøver at være en god studerende, arbejde lidt, motionere (hvilket går virkelig dårligt) og være der for mine venner. Ærligt, så er det nok mine venner der har været der mere for mig på det sidste.
Nå, men nu nærmer mine to første eksamener sig snart, og så skal der andre boller på suppen. Det gode er, at jeg kan se frem til en hyggelig jul. Jeg tror det var det for denne gang. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.