tirsdag den 23. marts 2010

Spring

Sandaler fra Shoe Biz på tilbud til 200 kr.
Sandaler fra Asos til 116 kr.
Nu kan man mærke at foråret er på vej, da jeg kørte hjem før i dag kunne jeg mærke hvordan solen skindede. Da jeg så kiggede ud over vandet så det simpelthen så flot ud, alt isen var endelig væk. Man bliver så varm og glad inden i. For ikke så længe siden købte jeg disse sandaler. Jeg glæader mig til at bruge dem, når varmen rigtigt fylder luften. Nu er der heller ikke så længe til der er påskeferie, jeg glæder mig sådan til at slappe af. Ha' en god aften!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.