onsdag den 24. marts 2010

Such a lovely boy

Vidunderlig. Livlig. Glad. Blond.
Om ikke så længe skal jeg ud og spise med min bror, bagefter skal vi se stand up. Jeg glæder mig til at bruge en hel aften i selskab med ham, da det også var min hensigt da han fik gaven af mig til hans fødselsdag. Men udover det får jeg jo også selv glæde af det, så er det altid godt at give sådan nogle gaver. Jeg glæder mig til at få noget lækkert mad og en god snak. For tiden lever jeg mest i min egen verden, da jeg har så utroligt travlt med skolen, men det er forhåbenligt snart forbi. Så kommer kreativiteten vel tilbage?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.