tirsdag den 1. maj 2012

Et tilbagevendende problem


Jeg har lige siden jeg var lille haft et problem, som jeg ofte er plaget af. Det er uden tvivl noget jeg godt lige kan overkomme at leve med, men det er bare irriterende når det sker. Jeg er skam glad for mine fine lange øjenvipper, men tit og ofte ender de i mine øjne. Jeg har flere gange været til lægen for at få pillet dem ud, og i går måtte jeg vende tre øjenvipper ud fra mit øje, da de havde bestemt sig for at bukke den anden vej. Men inderst inde er jeg jo utrolig glad for at de er så lange, også selv når de bliver trykket op af glasset på mine solbriller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.