mandag den 24. oktober 2011

Efterår

Man kan virkelig mærke vi er ved at gå mod koldere tider. De sidste par dage har været utrolig kolde, især vinden er begyndt at bide i huden. Jeg savner allerede de få stunder vi havde, hvor solen varmede os. Det er heller ikke nemt at stå op om morgenen længere, det er simpelthen så mørkt uden for. Men når det er sagt, så har jeg købt en fin ny vinterjakke, hvilket gør det hele lidt lettere. Jeg får aldrig rigtigt blogget længere, det er ikke fordi jeg ikke har en masse at fortælle - tværtimod. Jeg oplever en masse nye og spændende ting i forhold til mit studie, selvom det hele er lidt stresset. Der er så mange ting jeg gerne vil nå, både at være social og en aktiv studerende, men nogle gange kan man desværre ikke nå det hele. Efterårsferie er der jo heller ikke noget der hedder mere, når man er startet på uni, men jeg holdte dog et par dage fri. Onsdag tog jeg til Sverige op i mine forældres sommerhus, med min skønne veninde Si. Det var dejligt at komme væk fra det hele, slappe af og blive forkælet. Dermed håber jeg på at være mere klar i hovedet, så jeg kan give den gas på studiet :) 

2 kommentarer:

  1. Er du vild hvor ser du godt ud :D Fedt at høre at studiet er så godt! Nice :)

    SvarSlet
  2. Fed blog.

    - tjek min ud, hvis du har lyst, jeg har en konkurrence igang, man kan vinde make-up til en værdi af 320 kr. http://amaliehoelgaard.blogspot.com/ :-)

    SvarSlet

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.