torsdag den 3. maj 2012

Skrøbeligt


Dette indlæg kunne blive meget langt, men jeg prøver at holde det kort. Mest af alt fordi jeg er på vej ned under min dyne. Dette billede er af min smukke søster, som er ni år yngre end mig, og som jeg alt for sjældent ser. Nu er jeg dog taget på landet, og jeg glæder mig til at tilbringe en hel weekend i hendes selskab (og resten af min dejlige store familie).
Dog skal det lige nævnes, at hun er så heldig at have blå øjne og lyst hår af natur, hvorimod jeg er helt anderledes med brune øjne og kommunefarvet hår - smukt ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.