onsdag den 23. maj 2012

Frihed


Nu har jeg endelig afleveret opgaven sammen med min gruppe, hvilket skete kl.05 i morges. Jeg lå i min seng kl.06, altså 24 timer efter jeg var stået op. På dette tidspunkt var det svært at fatte vi havde afleveret! Jeg havde ret meget kvalme efter at have været vågen så længe, arbejdet koncentreret og måske ikke spist det vilde.
I anledning af jeg har afleveret og bestået mine to skriftlige eksamener, syntes jeg, at jeg fortjente disse shorts fra Zara, især også nu når vejret er super godt. I må dog lige undskylde mine blege ben. Håber I nyder det gode vejr :) Det vil jeg, og mon ikke også en øl med mit hold er fortjent i aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.