søndag den 31. juli 2011

Tina&Tivoli

 Vi delte en portion hjemmelavet pomfritter.

Vi fik begge en god lasagne. 

Skønne Tina Dickow

Fredag var en af de dage, som man gerne vil huske i fremtiden. Jeg startede dagen med at arbejde, muligvis ikke det mest ophidsende, men nødvendigt. Derefter kørte jeg til København med min skønne Si, hvor vi spiste et dejligt måltid på Phønix. Efter vi havde fyldt os med en masse dejligt mad, gik vi en tur i Tivoli, inden vi skulle høre Tina Dickow. Da Tina Dickow endelig begyndte at spille i Tivoli kom regnen, men den stoppede hurtigt igen. Men på den anden side gjorde det slet ikke noget, aftenen var nemlig lun og med lyden af hendes fantastiske stemme, var alt andet lige meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.