mandag den 11. april 2011

Man må godt, ikke?



Her er lidt af hvad min dag er bestået af. Jeg startede dagen med at gøre rent, faktisk ikke en af mine ynglings beskæftigelser, men det var nu meget hyggeligt når musikken spillede. Senere spiste jeg en masse bær. Jeg elsker blåbær og hindbær, det endte dog med at jeg fik det lidt dårlig, efter at have indtaget begge dele. Men nu vil jeg kaste mig over denne lækker kanelkage, som min moder har bagt. Hun er jo fantastisk. Man må godt, nu når jeg har løbet. Ikke?

2 kommentarer:

  1. Lækker, lækker, lækker - der er intet andet at sige!
    Vi må ses :D

    Kærligst Christine
    http://theparadoxofourage.tumblr.com/

    SvarSlet
  2. Nøj det ser lækkert ud.. Og jo helt sikkert forkælelse efter motion ;) Kig forbi?

    SvarSlet

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.