søndag den 10. april 2011

Lidt fra weekenden

Dagens: Kjole fra H&M, bælte er genbrug og så en god Chanel neglelak

Bum! Så er der vidst en der har fået fregner og røde kinder. Solen har været fremme i weekenden, og det kan man bestemt ikke klage over. Jeg har virkelig nydt det. Men problemet er bare, at jeg får utrolig mange fregner.
Faktisk har jeg brugt det meste af min weekend på at sove og være mig selv, det er faktisk en dejlig følelse. Det er ikke noget jeg normalt bruger. Jeg får tit en masse åndssvage ideer, da jeg elsker at være i selskab med de mennesker der er omkring mig. Det endte dog også med, at efter jeg i morges havde været ude og løbe, besluttede mig for at sende min kære veninde en lille besked. Vi endte med en cykeltur til det smukke Rørvig, hvor vi mente at en is var da fortjent, efter den hårde cykeltur. Håber i har haft en skøn weekend.

1 kommentar:

  1. Tak for en rigtig hyggelig cykeltur, jeg nød det i fulde drag :) Det må gerne gentage sig ;)

    SvarSlet

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.