lørdag den 4. december 2010

Let it snow, let it snow, let it snow

De er måske ikke de kønneste, men hold kæft hvor er det en fantastisk opfindelse. Jeg har lige købt disse vinterstøvler fra Seeland, i brune. Og nu vil mine fødder være varme og tørre, især hvis verjret forsætter med at være sådan de næste par måneder! Lidt deprimerende, eftersom jeg nok ikke er den eneste der føler at der lige har været sne. Nå, men vi må vel bare få det bedste ud af det ikke?:)

Det er faktisk lidt tid siden jeg har lavet et indlæg, og der er gået lang tid imellem dem desværre. Men især den sidste uge har været hård, har virkelig været i dårligt humør. Men nu er jeg tilbage med ny energi og glæde:) Jeg har haft lidt at tænke over i forhold til min fremtid og det har påvirket mig meget, men føler mig nu afklaret. Jeg bliver lige lidt hjemme endnu, tjener nogle penge og så er jeg nok klar efter sommerferien! By the way, jeg har jo også været i London:O Så må lige få smidt nogle billeder ind af de købt jeg fik gjort mig:) hehe
Go' weekend til jer alle:)

2 kommentarer:

  1. Lyder meget klogt med at tjene penge inden du skal ud og afsted mod fremtiden :) Hvis du ikk har noget at lave kan du altid joine mig på HGS i Holbæk, holdet til Januar er oprettet, og bedst af alt, giver det jo SU ;)

    SvarSlet
  2. Godt køb, lige nu er jeg mere til praktisk fodtøj end at fryse! :)

    Mvh. lineandree.blogspot.com

    SvarSlet

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.