søndag den 7. november 2010

Last night

I går var jeg sammen med mine skønne veninder, det var rigtigt hyggeligt. Vi blev dog også lidt fulde, men vi hyggede os. Vi var taget til fest på Gymnasiet, faktisk en fest for gamle elever, meget spændende. Der var mange flotte fyre, men dog var det en skuffelse at alle vores gamle lærer ikke var der. Øv. Så vi endte med at tage på lokale hyggelige sted, så kunne det heller ikke blive bedre. Eller vent. Med lidt øl og selskab af en fra vores "gamle" klasse, var stemningen komplet.
Dog fløj tiden af sted, så det var på tide at mine nu ældre ben måtte slæbe sig hjem. Det gik også så fint i starten, men da vi kom få meter væk fra gaden var der ikke lyse i gadelygterne:O What? Hvad er nu det for noget? Så måtte jeg slæbe mig ud på midten af vejen, for at være sikker på jeg ikke kom til skade. hehe Men helt hjem det kom jeg. Nu har jeg lige gået en tur i det skønne efterårvejr med min søde veninde Si, faktisk i 1,5 time. Håber i også har haft en vidunderlig weekend, nu når det både har været J-dag og det hele:)

4 kommentarer:

  1. Tak for aftenen søde. Det var rigtig hyggeligt ! :)
    Og meget ubehageligt med de gadelygter, som ikke var tændt.

    SvarSlet
  2. I lige måde. Skønt at se dig endnu engang:)
    Ja, det må man sige og i havde endda endnu længere end mig.

    SvarSlet
  3. Tusind tak for en rigtig hyggelig aften :) Det var rigtig fedt :D
    Og de gadelygter, puha! Vi blev heldigvis hentet på halvvejen...

    SvarSlet
  4. Selv tak Carsten:) Det var bestemt nice.
    Hehe, er glad for at høre i blev hentet på halvvejen:P

    SvarSlet

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.