fredag den 5. november 2010

Der var engang...

hvor alt var tilladt. Men nu er jeg ikke barn mere, jeg er faktisk heller ikke teenager mere. Hvad er jeg så? Jeg føler mig bestemt heller ikke voksen. Men jeg er nået til et punkt i mit liv, hvor jeg skal tage en masse beslutninger, som kommer til at betyde noget resten af mit liv. Det lyder måske lige voldsomt nok, vi har jo chancen for at lave vores valg om eller tage nogle nye. Men ih hvor er der bare svært at blive "gammel"! Jeg ville ønske at jeg nogle gange bare kunne få chancen og kælde min lillebror ud i dametøj igen:) hehe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.