lørdag den 14. august 2010

Ready to move?

Her er lidt flere af de ting, som jeg er blevet ejer af inden for det sidste stykke tid. Kaj Bojesen aben fik jeg af mine forældre som en af de mange studentergaver jeg fik af dem, men tror især min mor syntes jeg skulle have en ting jeg kunne beholde resten af livet til minde om denne dag. Jeg er også utrolig glad for den, som allerede nu pynter på mit værelse.
Men lige for tiden er det store spørgsmål så om jeg er klar til at flytte inden for det næste års tid, og den seneste tid har jeg følt mig klar. Jeg er blevet skrevet op til forskellige boliger og kollegier, så det bliver spændende og se om det søde postbud kommer med nogle breve i løbet af det næste år.

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker den abe - den vil jeg så gerne have en gang. Er nu også ret vild med tallerkenen, men har nu generelt en svaghed for alt der har RC stående på bagsiden (;

    - Kit

    SvarSlet
  2. Ja, den er så fin. RC laver også bare skønne ting, og så er det ting der kan gå i arv:)

    SvarSlet

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.