fredag den 13. august 2010

Finnsdottir

 For nogle uger siden havde jeg fødselsdag, så heldig som jeg er fyldte jeg rundt. Så nu er jeg skam også ved at blive gammel;) Nå men den ene af de fine gaver jeg var så heldig at få, var et sæt øreringe fra Finnsdottir! Man skal jo ikke regne med en masse gaver når man kommer op i den alder, selvom man ville ønske gavebordet var lige så stort som da man fyldte ti. Men min søde moster havde købt disse skønne øreringe til mig, som er den hvide blomst der er i venstre hjørne, men dog som ørestik. Jeg har før fortalt om min fasination for Joan Høgh's øreringe, som også er lavet af keramik. Men nu er der skam kommet en ny dygtig dame på min liste, nemlig Thora Finnsdottir. Så hvis man er til romantiske/poetisk keramik i form af øreringe, er hun helt sikkert pengene værd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.