fredag den 13. august 2010

A bit of Italy

Her er så en lille billed collage fra min ferie i Italien, som bestemt var nogle gode uger. Vi var dog ikke så gode til at tage billeder, derfor er der mange gode begivenheder som kameraet desværre har måtte undvære. Men vel mene min ferie var lige efter bogen, vi fik både solet os, badet, spist pizza, pasta og italienske is. Udover det var vi i Gardaland, som er en forlystelsespark. Det var fantastisk morsomt, selvom det var knald varmt og fik en utrolig lyst til at hoppe på hovedet ned i vandet til de søde delfiner, og så kunne man også lige tage en under armen;) Ej, det er nu nok bedst de bliver hvor de er, og jeg beholder det som et minde sammen med resten af ferien. Håber også i har nyt ferien i stor stil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.