onsdag den 7. juli 2010

FERIE

Efter at have arbejdet hårdt de sidste tre år i gymnasiet, har jeg brugt mine sommerferier på at arbejde. Man skal vel have nogle penge ind med det forbrug af tøj og sko jeg har?:) Nå, men i år har jeg besluttet igen at tage med min dejlige familie på ferie. Jeg glæder mig til bare at slappe af, bade og blive brun og så selvfølgelig at spise en masse god italiensk mad. Der er dog sket lidt i udviklingen af os børn igennem årene, men mon ikke vi kommer til at se lige så glade og solbrændte ud. Udover det er jeg så heldig at min skønne veninde Si skal med, uhh det bliver nice. Så nu er jeg igang med at pakke og så kan søndagen bare komme an. Plus det er bil-ferie med campingvong, min far tør nemlig ikke flyve...haha

1 kommentar:

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.