torsdag den 17. juni 2010

Lidt aften hygge i VM tiden



Nu er der mange af de andre bloggere der har skrevet om at de ikke ved så meget om fodbold, men der er jeg i den helt anden gade. Jeg elsker at se fodbold og jeg spiller det også selv, men nu nok om det. Her til aften har jeg siddet og hygget mig med en veninde over telefonen, hvor jeg besluttede at vi skulle da også have et billed af os selv i VM-uniform. Det er min veninde på det øverste billed, som faktisk ikke interessere sig særlig meget for denne sport og så mig på det nederste. Det skal dog lige siges at jeg er blevet blondine i denne udgave:D hehe Det er sjovt at se sig selv med lyst hår, når man har levet med det mørke i snart 20 år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.