lørdag den 5. juni 2010

Family

Posted by PicasaDette er en ting der betyder meget for mig, især ligenu hvor jeg bruger det meste af min dag i alle mine bøger. Det er heldigvis snart overstået! Yes. Min dejlige mor er allerede i gang med en masse forberedelse, fordi hun simplethen glæder sig så meget til jeg får huen på hovedet, og at vi efterfølgende får hele klassen på besøg. Håber i kender følelsen af, at det er så skønt at der er nogle som ønsker det bedste for en og vil gøre alt for en. Det er det gode ved at have en stor og dejlig familie, selvom man til tider kunne bande dem langt væk. Men der er vel en grund til, at man selv er så skør?;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.