tirsdag den 15. juni 2010

Dagens aftensmad

Jeg lavede stegte nudler med kylling til aftensmad, det var længe siden jeg havde fået det. Og det smagte fantastisk!

300 g Ægnudler

2 spsk Soja
1 stk Løg
400 g Kyllingeinderfilet
2 tsk Karry - en god
3 knsp Ingefær - stødt
2 stk Gulerødder
2 spsk Fiskesauce - thailansk
3 fed Hvidløg
1 dl Bønnespire
3 stk Bladselleri
1 Basilikum - Frisk

Super nemt at lave! Først skal kyllingen steges og teges af varmen. Nudlerne skal koges og stå i 4 min, hvor efter man hælder vandet fra. Bagefter skal krydderierne steges sammen med olie, og så skal grønsagerne i. Til sidst skal nudlerne og kyllingen tilsættes i wok'en. Og så skal der spises.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.