torsdag den 10. juni 2010

Gym Life

Nu har jeg kun en eksamen tilbage og en masse fest-halløj, så er min gymnasietid skam fordi. Det er med glæde at jeg modtager den flotte hue, men med en underlig ensom fornemmelse jeg går en ny tid imøde, hvor en masse dejlige mennesker ikke vil spille den samme rolle i min hverdag. Selvom man lover hinanden at vi skal ses, sker der hele tiden nye ting, som gør at vores veje skildes. Hvad jeg selv skal ligger stadivæk i uvisheden. Men noget jeg ved er, at jeg kan glæde mig over der kun er en eksamen!:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.