mandag den 17. maj 2010

Hand in hand

I dag fik jeg mine skriftlige eksamener. Lad mig sige det lige ud, jeg var skuffet! Jeg havde håbet på alle fire skriftlige, da jeg ikke er en haj til de mundtlige. Men der stod desværre kun matematik, engelsk og samfundsfag, det betyder så at jeg ikke skulle op i skriftlig dansk, som er lig med at jeg skal op i mundtlig dansk. Hmm. Den eneste glædelse var, at jeg ikke skulle op i mundtlig matematik. Nu glæder jeg mig bare til at få de andre på fredag, og ikke mindst datoen på hvornår jeg får den flotte hue på hovedet:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.