torsdag den 15. april 2010

Så var det slut


I dag havde jeg håndbold afslutning med mine U10 piger, ikke fordi der som sådan er noget specielt i det, men jeg bliver lige nød til at dele denne oplevelse med jer. Efter at have været lidt hjemme, har jeg kunne mærke hvor meget det har betydet for mig. Til tider har disse små engle piger været det helt modsatte, men de har vundet mit hjerte. Det samme har L, jeg kommer skam til at savne ham. Jeg fik denne lille gave af mine søde piger, en pose chokolade og lidt sprut. Hvad er det de tænker om mig? Men det bliver dejligt, at få lidt frihed og fritid, selvom fodbolden er i fuld gang. Men til fodbold er det skam mig selv der kommer ud og løbe:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.