søndag den 4. april 2010

A boy



Nu er påsken ved at være ved sin ende, jeg skal til den sidste påskefrokost i dag. I går havde jeg det mindre godt pga. noget ved navn alkohol. Men det vigtigste var at jeg havde en NiCe aften aftenen før, og det havde jeg uden tvivl. Go Go party. På fredag er der fest på mit gymnasium, og jeg kan mærke misundelsen i min krop over at jeg ikke skal med. Hmm. Men min krop er dog også fyldt med glædelse, over at jeg skal tilbringe en hel weekend sammen med L. Skal dog lige igennem en hård uge, med en fodboldkamp. Så derfor var jeg ude at løbe i morges, det var dejligt at få bevæget sig. Men nu skal jeg snart til det igen, altså spisningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.