torsdag den 25. marts 2010

What a beautiful day


Det har bare været sådan et fantastisk vejr i dag. Så der er vidst ikke noget at klage over. Man kan jo ikke være andet end glad i dette vejr, og slet ikke når man er omgivet af dejlige mennesker. En anden lille ting som også hjælper på humøret er, at det er påskeferie i morgen. Jeg kan overhovedet ikke vente. Nu er der heller ikke så længe til jeg er student, det bliver skønt. Udover det havde jeg en fantastisk aften med min bror i går. Vi fik noget rigtigt godt mad, og Mick Øgendahl var bare utrolig sjov og underlig. Nu vil jeg hoppe tilbage til bøgerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

DE BILLEDER DER ER AT SE PÅ DENNE SIDE ER ENTEN TAGET AF MIG, MINE VENNER/BEKENDTE ELLER FUNDET PÅ NETTET. DE BILLEDER DER ER, HAR JEG INGEN RETTIGHEDER OVER, OG HVIS DER SKULLE OPSTÅ PROBLEMER VIL DE BLIVE FJERNET.